29.10.2010

Curvelor cu drag


” hey!nu m-am simtit in nici un fel la bar, nu m-i s-a parut ca te-ai fi purat ciudat! eu m-am simtit foarte bine,si mai k nu as mai fi plecat din bratele tale... eu stiu ca sunt ingrozitoare, si ca nu e corect sa fac asta nici pentru mine nici pentru voi dar me mi-ar placea sa imi creez o lume a mea in care sa pot sa fiu cu mai multi baieti care sa se cunoasca intre ei si sa fie ok ca eu sunt si cu tine si cu el,voi la randul vosru sa aveti si alte iubite, asta pentru ca ..nu stiu, poate am eu o problema psihica.. dar ideea e ca eu va vreau pe amandoi!!!!!!!!!!!!!pe alex il iubesc iar de tine sunt foarte indragostita!! si va vreau pe amandoi, doar ca normal nu este deloc ok gandirea aceasta a mea! stiu, dar cum ti-am mai spus poate am eu probleme psihice! nu vreau sa renunt la nici unul dintre voi!!!si daca tot am fost foarte naspa inca de la inceput, am sa-ti marturisesc faptul ca alex stia ca eu urmeaza sa ma intalnesc cu tine............si a vazut si florile de la tine, si nu s-a simtit prea bine.. recunosc ca nu i-am spus ca noi am fost impreuna....Doamneeeee!!! sunt oribila... i-am spus de tine... i-am spus ca te plac, i-am spus ca tu esti exat ceea ce nu este el... si a incept sa ma recucereasca de la o vreme... si daca pana acum ceva vreme crdeam ca pot sa fac o alegere, acum chiar nu stiu:( as vrea sa nu ma urasti acum dupa toate astea, dar nu pot sa dau cu piciorul unei relatii in care am investit foarte mult si multe, chiar nu pot... ti-am spus tu ai apoarut mai intens in viata mea, exact cand avem nevoie, si mi-ai sus tot ce aveam nevoie sa aud.... si m-am indragostit de tine.... ma simt ca un kkt acum.... cu toate astea sut melancolica cu privire la ziua de 14.09.2009... orice ar fi.. o s apastrez intotdeauza gradina botanica pentru noi in alt context mi-ar placea sa terminan ceea ce cumva am inceput in gradina atunci cand noi ii apartineam si, ne apartineam unul alutia... miss you :* ”

Textul nu-mi aparține, este doar un citat din ceea ce credea cineva. Acum se poate vedea clar ca lumina zilei că este un text bolnav, rezultatul unei gândiri bolnave și acum mă întreb: oare molipsitoare ?!?! Pentru cei ce cred că textul este altfel decât bolnav, le recomand un scurt examen psihologic... da, da, da vă stă pe limbă: vai dar ce dur vorbești. Viața-i dură și perversă, mai perversă decât perversa de pe Târgu Ocna... Am fost făcut misogin și ce e mai funny de atât, este că n-am realizat că ceea ce zic, chiar are un caracter misogin. Pur și simplu vorbele au ieșit. Dar nu au ieșit așa din nimic. Au apărut în urma acțiunilor voastre ( știu generalizez, așa si ?), adică nu aberam că n-aveam ce face, sau hai să alegem subiectul femei și să aberăm asupra lui, nu, nu. Erau concluzii și afirmații făcute în urma a ceea ce voi ați spus/făcut cu propriile voastre minți & corpuri ! Și după toate astea voi ați spus ... ești un misogin !

:)) Oare de ce ? Cred că proveniența acestui cuvânt e derivat tot din voi, nimeni nu vă înțelege și apoi fără să vrei/ fără să realizezi ajungi să te numești misogin... Finalul e cel care contează, întotdeauna. Poți să stai cu ea ani de zile, în final își arată adevarata față... sec și când te gândești că acolo a fost tot timpul.

Bine ai zis Răzvane și aici o să te citez : ” N-aveţi loc în viaţa mea :> eu, încă mai iubesc un ideal

Trebuia să scriu, aveam atâtea idei... acum o să dorm şi o să alung toate grijile în somn. Over & out . Du-te somn uşor, fă bine în viaţa mea să nu te mai strecori.

PS: În cazul în care te oftici că te-am dat exemplu, mă doare fix nicăieri. Dar trebuie să recunosc că tu şi prietena ta cea mai bună, sunteţi cele mai bune exemple.

3 comentarii:

  1. F Tare. Nush cati pot zice lucrurile asa. :)
    Genial! Aici avem un om mare. Respect!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm... e bine cand ii poti blama pe ceilalti si cand te dezici de orice vina. Oare tu n-ai facut aceasi greseala ca si ea?...
    Dar, in fine, pentru voi barbatii raniti, toate femeile sunt curve. Si normal... in frustrarea voastra ca a fost altul mai tare si v-a suflat-o de sub nas, va plangeti unul altuia de mila ca ati fost zmei candva si ea nu a apreciat. Pacat ca nu s-a inventat un apelativ si pentru voi, caci sunteti la fel "de curve" ca si noi...

    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. 17 IUNIE 2011, 01:41 ??!
    Cam tarziu O curva, nu crezi?
    Deci de la data postarii pana cand ai avut ceva de zis a trecut? Un an?!
    WTF?

    RăspundețiȘtergere