18.06.2010

Păstrez ultimul glonț pentru mine

Și dacă știi, că poate nu ai făcut bine, păstrez ultimul glonț pentru mine...

Am greșit, când vine vorba de zilele bune deja s-au dus la dracu, când vine vorba de greșeli aici mă costă fără ripostă... și da trăiesc o viață anostă.
M-am săturat să stau la mâna altora, m-am săturat să scriu, să învăț, să sper că o să fie mai bine, mă târăsc cu greu prin viață (dacă poate fi numită viață). Grijile și problemele sunt pe primul loc, nu visele, nu principiile, greșelile pe care le-am făcut în viață, mă fac să nu pot să zâmbesc nici măcar atunci când trebuie, probabil că o merit, who the fuck knows...
În loc de speranțe avem griji și probleme, n-am nici jumate din ce îmi doream, aș avea multe de spus, dar mai bine mă rezum la a face ceva în viață sau mai bine zis să muncesc pentru a... pentru a exista (cât de trist sună asta dar fix așa e, nu numai cu mine ci cu mulți români). Timpul trece greu atunci când suferi, nu știu ce o să rămână după toate astea probabil doar poza mea din ramă ce mi-ar șopti: știi, nu ești ce-mi doream să fii . . .
Când eram copil ce mi-am promis ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu