14.09.2009

Love comes around


Am trait o zi in care am fiert in mine, am trait totul cu simturile amplificate de 1000 de ori si parca totul parea sa ma depaseasca . Poate ca asta nu trebuia sa mi se intample sau poate ca trebuia sa se intample, nu credeam ca puteam sa ma simt asa niciodata . Pentru prima oara dupa mult timp am fost eu si atat, am spus si am realizat ca m-am schimbat. M-am schimbat in bine, in ceva ce nu credeam vreodata ca puteam fi :) Uneori m-a ridicat, alteori m-a darmat, dar in final I LOVE BEING IN LOVE :) Au trecut ani si cum zicea cineva : "am trait,am iubit,am acumulat,am pierdut,am sperat,am renuntat...si sunt gata sa fac toate astea din nou si din nou si din nou... " I LOVE YOU ...................................... :) i want you for the rest of my life :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu