22.09.2009

Fericire in rate

Believe in the rainbow, o reclama pentru visatori :) Vreau sa visez intr-o zi perfecta in care sa pierd notiunea timpului, sa ma pierd intr-o ploaie de vara pe o caldura torida, sa alerg in iarba verde si plina de verdeeeeeee. Vreau sa ma pierd pe o plaja goala cu ea si sa visam, sa privim un rasarit de soare dupa o noapte alba plina de iubire. Vreau sa ne strangem in brate si sa nu ne dam drumul niciodata, vreau sa nu simt decat parfumul ei si respiratia ei aproape de pieptul meu. Vreau sa calatoresc, sa vad, sa ating, sa simt, sa sper, sa ajung in locuri noi si sa vad lumea, dar sa ma intorc intotdeauna pe strada ta :) Viata-i scurta si nu vreau sa pierd o zi fara sa visez, intr-o lume ca asta cu tine vreau sa visez, cu tine vreau sa alerg, cu tine vreau sa rad, cu tine vreau sa tac, cu tine vreau sa plang, cu tine vreau sa sper, cu tine vreau sa iert, cu tine vreau sa ma pierd in fericire :) Vreau sa ne amestecam in fericire si in ochii tai sa vad restul vietii mele .
Cu tine vreau sa imbatranesc si sa tin strans mana ta ca si cum ar fi prima oara cand te-am intalnit in visul meu :)

Cu tine vreau sa ma ascund in fericire.

Un comentariu:

  1. awwwwwwwwwwhh... m-am topit.. moni nu a vazut asta inca, dar sigur o sa se topeasca siu ea:X
    ps: imi place la nebunie noul alex :*

    RăspundețiȘtergere